dimarts, 18 d’agost del 2009

17 de setembre: treu el capitalisme de la teva vida

El 17 de setembre del 2009, coincidint amb el primer aniversari de la publicació CRISI, s’inicia la vaga d’usuaris de bancs com acció de deserció col·lectiva de la banca.

Juntament amb això, s’ha convocat una acció consistent en muntar punts de trobada en els espais més transitats de l’espai públic, incloent-hi taules informatives, amb l’objectiu de posar en contacte persones que vulguin canviar les coses per viure sense capitalisme.

En aquests punts, a les 19:30 del mateix dia es convocaran assemblees temàtiques amb les persones interessades. Cada iniciativa local pot enriquir la convocatòria amb, per exemple, actuacions artístiques, teatre etc.

Des del centre de coordinació comunicarem a les institucions que correspongui, tots els punts de trobada que ens hagueu comunicat per evitar qualsevol problema legal.

Ànim que podem viure sense capitalisme!

Siguem el canvi que volem!!

Més informació a: www.17-s.info/es

Preinscripcions a: www.17-s.info/es/node/3169

1 comentari:

Kyosei ha dit...

Hacía falta un gesto valiente como este, ahora nos toca a la sociedad responder. ¿O vamos a ver impasibles como los medios pagados por los bancos criminalizan esta noble acción? ¿O vamos de una vez por todas a dejar de colaborar con los principales promotores y beneficiarios de la crisis y de la carestía de la vida?

Cada persona que colabora con estos usureros están legitimando la crisis, dándoles poder para que cada vez nos cueste más y más caro vivir. Hay que ser congruentes y obrar en consecuencia. No nos podemos quejar de lo caro que está todo y luego seguir participando del juego de los piratas de la banca.

Os recomiendo encarecidamente el documental "El Dinero es deuda" para que comprendais de una vez que esta es la situación propicia para que un pánico bancario se dé y con él digais adiós a vuestros ahorros. Porque para el que no lo sepa sólo una ínfima parte del dinero que existe está en monedas y billetes, el resto es una creacción virtual. Da escalofríos pensar que el producto del sudor de tantísima gente es tan volátil.

Esto cada día huele más y más a corralito argentino, enmarcado en el nuevo "crack del 29" del siglo XXI.

http://es.youtube.com/user/ SubversiaKyosei