dilluns, 5 de novembre del 2007

L'exili d'un club d'escacs


Amb aquest títol publica el diari El Punt un article sobre l'expulsió del local del carrer Andrea Doria del Club d'Escacs Barceloneta, això sí no fan cap esment que el local que pertany a la Fundació de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, la seva Presidència l'ostenta l'Ajuntament de Barcelona, que ha estat qui a permès el desnonament del Club perquè la Fundació del Patronat la qual dirigeix l'Ajuntament especuli i faci negoci

"El Club d'Escacs Barceloneta ha hagut d'abandonar el local propietat de la Fundació de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau on tenia la seu des de feia 55 anys perquè li ha pujat tant el lloguer que no el podia pagar"

I el barri s'ha enfadat

Llegir el text complet de l’article

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Una pena, pero creo que la gente del club tendría que haber luchado un poco más por él. Ánimos y adelante, acaben donde acaben.

Anònim ha dit...

Le he enviado un correo a su email y le agradecería mucho que tuviera la gentileza de contestarme.
Un muy cordial saludo.

Anònim ha dit...

ES lamentable la actuación del Ayuntamiento de Barcelona en este asunto. dado que ellos son juez y parte, propietarios del local,el otro ptopietario la iglesia, (el arzobispado también es propietario) mejor ni hablar, ya que se pule en oscuras y controvertidas actuaciones inmoviliarias las donaciones que recibe de ciudadanos, encima se lleva cuantiosa subvenciones.
La gente del Club se dejo llevar por las buenas palabras y promesas del Ayuntamiento que al final no han cumplido y ahora se ven obligados a denunciarlos publicamente,
De todas formas por encima de las siglas tienen que estar los intereses colectivos, sini ya ves encima te toman el pelo