diumenge, 21 de setembre del 2008

Els porcs senglars s'estan cabrejant


dimarts 23 setembre

judici a 4 persones per les accions del maig passat a les obres del pla caufec


Aquest mes de setembre he d'assistir a 3 judicis on seran jutjades 35 persones per unes accions al maig passat on es van aturar les obres del pla Caufec durant 3 dies. Jo sóc una de les 60 persones que tenim més de 200 causes judicials pendents de judici per les activitats d'aquests darrers 4 anys en defensa de la muntanya d'Esplugues

L'altre dia anava cap a l'emissora i abans d'arribar-hi em vaig trobar un porc senglar i em va dir:

""Oi que fa ràbia passar pel motocròs i veure com estan destrossant tot. Sort que a la revista del Pont diuen que faran una bonica zona verda, uns pisos baratets d'aquests de 15 milions ptes, centres cívics i sanitaris públics i gratuïts per tot el poble,

""i saps que també allà on està casa meva posaran un gran mercat on tots els petits i mitjans comerciants del poble podran anar allà a vendre els seus productes; em sembla que també posaran una filmoteca, un hotel d'entitats, un auditori, albergs per gent sense sostre, menjadors populars, casal d'avis, i tot accessible per a discapacitats, etc.

""En fi, que millor que destrossin la nostra muntanya per fer aquests habitatges i equipaments pel poble, t'imagines que passaria si enlloc d'això fessin hotels de luxe, gratacels tipo World Trade Center de 100 metres d'alçada, centres comercials del capitalisme més salvatge, residències a 100 i 150 milions de ptes, equipaments ultraprivats i algun maleït carril-bici que ja existeix.


Llegir més